Bumerang - Yazarkafe

16 Ağustos 2017 Çarşamba

W-Two Worlds

zaman: 14:42
Herkese merhabaa...
Çoook uzun zamandır blog ile ilgilenmiyordum doğrudur. Fakat şimdi geri döndüm. Gerçekten uzun zaman oldu. Erasmus, üniversite son yıl vs. derken ilgilenemedim. Tüm güzel içeriklerle geri dönmeyi planlıyorum ve ilk içerik olarak da W dizisini bitirir bitirmez sizlere tanıtmak ve önermek için burada bulunuyorum. :D


Öncelikle dizi konusundan başlayacağım sonrasında ise oyunculara yer vereceğim...



Konusu:

Dizi, 30’lu yaşlarının başındaki, Seul’de yaşayan ama birbirine paralel olan farklı boyutlarda yaşayan bir erkek (Lee Jong-Suk) ve bir kadının (Han Hyo-Joo) aşk hikayesini anlatmaktadır.


Oyuncular:



Her zaman ki gibi diziyi ben değil replikler anlatsın diyelim o zaman :D

Hikayenin(çizgi romanın) başı babası koçluğunda 18 yaşında olan Kang Chul'un olimpiyatlarda atıcılıkta altın madalya kazanması ile başlıyor.


Çizgi roman, gerçek dünyadan Oh Yeon-Joo'nun girmesi ile her şey sarpa sarıyor diyebiliriz :D








Ne çektin be Kang Chul :D






          "Seni seviyorum" diye diye bir hal oldu garibim :D



Bizimki oralı değil tabi -.-




       Ta ki bir yere kadar ...💕
                            

          Birlikte "tatlı şeyler" yapmaya başlarlar...





Seç beğen al  Oh Yoon-Joo 😆




Lakabı fazlasıyla oturmuş "Çılgın köpek" :D   Fakat ne azar işittin be az sus 😂


Tabi ki Kore dizileri de Türk dizileri gibi illa bir dram koyulacak ! 😒


 Kang Chul'un gerçekleri keşfetmesiyle asıl olaylar başlıyor




İzleyenlerden yorum bekliyorum izlemeyenler için de şimdiden iyi seyirler diliyorum 😻



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review