Bumerang - Yazarkafe

26 Mart 2015 Perşembe

Abnormal Summit'ten Elin Oğlu'na...

zaman: 12:05

Özellikle Kore fanları bilirler Abnormal Summit programını izlemeyen yoktur herhalde. Eğer ki varsa hemen gidin izleyin derim. Kore fanı olmayanlar bile artık bu programı biliyorlar. Tabi ki  Enes Kaya'dan dolayı ^^
 Bayadır bekleniyordu Abnormal Summit'in Türk versiyonu ve ilk bölümü de geçen hafta yayınlandı. Şimdi biz de ilk bölümünün şöyle bir yorumunu yapalım ^^

Öncelikle genel bir fragmanla programa bakalım...

Ben şarkıyı çok sevdim. Sizce de güzel değil mi ? :D



Programda benim favorimi sorarsanız... Robbie! :D Robbie'nin bir kesitiyle sizleri başbaşa bırakıyorum :D :D





Fakat şöyle bir göz gezdirdiğimde genellikle çok sevilen kişinin Danilo olduğunu gördüm. Ki kendisi sevilmicek gibi değil :D Bence Trakyalıyı bize İtalyan diye yutturmaya çalışıyorlar :D :D





Program aslında Chaby'e biraz haksızlık yapmasıyla bizleri yani Kore fanlarını kızdırdı. Sunucular fazla olayı abarttılar ki zaten sunucular her şeyi abarttı yani espiri yapıcaz diye o kadar çok kastılar ki kendilerini gülemedim programa cidden.
Her neyse kim bu Chaby derseniz. Chaby, 8 yıldır Türkiye'de yaşayan bir Koreli. Biz onu yani en azından ben onu ( :D ) YouTube'da paylaştığı videolarla tanıdım. Eğer sizde izlemek isterseniz              buyrun tıkkk




Biraz da programın eleştirisini yapayım. Kimse Abnormal Summit gibi olmasını beklemiyordu tabi ki tamam güzel program hoş program ama ilk bölüm olmasından mı bilemiyorum ama ciddi anlamda eğlenemedim. Çünkü sunucular espri yapmak için o kadar çok kastılar ki kendilerini kendileri bile olayların tam içine giremediler. Program biraz amaçsız geçti boşluklar çok vardı. Mesela ben oradaki yabancıların ülkeleri,kendileri,yaşamları,ülkedeki karşılaştıkları komik durumları zor durumları vs. duymak isterdim. Abnormal Summit'teki gibi kültür çatışmasını görmek isterdim mesela. Ara ara espriyle karışık bunu yapmaya çalıştılar ama olmadı. Fakat dediğim gibi sunucular sürekli espri peşindeydi ve bunu da hissettiriyorlardı. Ciddi anlamda programa güldüm mü? Hayır ama güzel program hoş program. Hakkını yememek gerekir. Türkiye'de yayınlanan ilgi çekici bir program.
Orkestraya gelince kendimi sanki evlendirme programı izliyormuşum gibi hissettiriyorlar sürekli bir müzik girmeler vs ki zaten çalınan şeyleri de anlamıyoruz.Bir de herkesin takıldığı duruma başta ben takılmamıştım fakat seyircileri görünce cidden keşke seyirciler olmasaymış dedim.
Kısaca bu program "yapmışsınız ama olmamış" durumunda ilk bölümünden. Ben bu programın uzun yıllar yayında kalmasını isterim güzel bir show programımız olmasını isterim fakat bu durumda ne kadar devam edebilir bilmiyorum. Umarım her bölümde daha da düzeltilir bu durumlar.

Güzel güzel tanıtım yaptın Nur da sonradan eleştirileri gömdün diyebilirsiniz ama eleştiri iyiyi de kötüyü de kaldırabilecek bir kelime değil mi? Ben de iyisiyle kötüsüyle eleştiriyorum işte :D



            ~ ~ ~ ~ ~

Bilenleriniz vardır ki çoğunuz biliyorsunuzdur Elin Oğlu katılımcıları "Kim Milyoner Olmak İster?" yarışmasına katıldılar. Ve sonuç mu? Buyrun :D ~










Gelecek yazılarımda görüşmek üzere... ^-^








1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok haklısın. Kimse Abnormal Summit seviyesinde beklemiyodu, zaten o seviyeye hiç bi ülke ulaşamaz da neyse :) Bence programın çok fazla eksiği var, en önemlisi de sunucular. Dediğin gibi espriler çok kasıntı. Kendilerini baya kasıyolar, doğal değil. Ayrıca daha çok kişisel alay söz konusu, ülkeler pek işin içine girmiyo. Şahsen beni çok sarmadı, dönüp dönüp Abnormal Summit izliyorum :)

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review