Bumerang - Yazarkafe

2 Şubat 2015 Pazartesi

"Wulf Dorn-Oyunbaz" Kitap Yorumu

zaman: 17:06


"Aşık olur
Takip eder
öldürür"




Hep seni düşünüyorum,
yakında sen de beni aklından
çıkaramayacaksın...

            Psikiyatr Jan Forstner bir gün beklenmedik bir anda, kimden geldiği belli olmaya güller alır. İlk başta gülleri, kitabını okuyan bir hayranından geldiğini düşünen Jan bir süre sonra kasabadaki korkunç cinayetler ile evinin kapısına bırakılan imzasız mektuplar ve hediyeler arasında bir bağlantı kurar. Ona sırılsıklam aşık olduğunu itiraf eden, hiç tanımadığı bir kadından telefon aldığında da her an takip edildiğinin farkına varır. En kötüsü bu kadını durdurmanın hiçbir yolu yoktur...
  

Benim Yorumum:


         Wulf Dorn'a hayranlığımdan dolayı kitaplarını genellikle 1-2 günde bitiririm. Bu kitap da öyle oldu tabi ki. Yazar bu romanında da Gerilim türünün hakkını vermiş. Kesinlikle sizi son cümleye kadar düşünmeye zorluyor. 
         Romanda da Jan Foster'ın yaptığı gibi bütün herkesi gözümün önüne getirdim ihtimal var mı diyerek elemeye başladım. Sonuç ne mi çıktı? Hiç bir şey! Evet şüpheleniyorsunuz tabi ki ama çok değil bir iki sayfa sonra sizin tezinizi yazar çürütüyor bazende sayfalar sonra... 
       Bu romanında şöyle bir şey de var. Çok önceden önemsiz geçici bir karakter çok sonra karşınıza çıkıyor ve yine sadece tek paragrafta okuyorsunuz. Fakat çok farklı şekilde çıkıyor. Siz de şaşırıyorsunuz ne oluyor diye kalıyorsunuz.

        Bu olayların sorumlusu kişi hakkında öğrendiğiniz gerçeklerle düşünceleriniz çok değişiyor. Acısam mı haklı mı bulsam haksız mı bulsam kızsam mı şaşırmıştım ben açıkçası.


        Ben normalde ne ön sözü okurum ne de yazarın kitaptaki olaydan bağımsız yazdığı notları okurum. Fakat bu yazarın kitaplarında okumadığım tek bir isim,kelime,cümle kalmaz. Ne var ne yok okurum. Bu da Wulf Dorn'a hayranlığımın bir sonucu olsa gerek. Ayrıca insan merak ediyor kim ilham vermiş,hangi olaylar sonucu yazılmış,yazarken neler hissetmiş vs. 
        
       


      Son söz olarak da şunu söyleyeyim.Eğer fırsatınız olur da kitap elinize geçerse hiç durmadan başlayın o kitaba hatta bu yorumumu okuduktan sonra alın okuyun. Fakat şunu söylemeliyim diğer kitaplarını da mutlaka okumalısınız. 

     Şimdiden iyi okumalar diliyorum ~







1 yorum:

Unknown dedi ki...

Şuan kitap elimde çok heyecanlıyım 😁

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review