Bumerang - Yazarkafe

5 Aralık 2014 Cuma

Vizeler bittiğine göre başlasın gezmeler tozmalar ~

zaman: 13:31

Malum üniversiteliler için bir vize haftasını daha geride bıraktık. Bu süre boyunca blogumla ilgilenme fırsatım olmadı. Bknz: (temsili ben)




           Vizeler bittiğine göre yavaş yavaş yazılarıma başlayabilirim.~
               Bu da çerezlik bir yazı olsun diyelim ve başlayalım ~ ^-^



       Vize haftası öğrenciler zorlu bir sürece girer. Evde ben resmen acınası bir durumda olurum. -.-
                        Sınav haftası öğrenciler Bknz:



Ayrıca çok agresif ve sinirli olurum. Bazen ben bile kendime katlanamam o derece :D

Ama ben yine iyiyim yurtta kalan arkadaşlarımdan duyuyorum sinir krizi geçirip hastanede geceyi geçirenler oluyormuş. o.O


Aslında bu kadar kasmamak lazım. 
Bakın aslında bu kadar basit bir olay :D


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Bahaneler uydurmalarımızda vardır tabi. Ben bir türlü ders çalışmaya başlayamam mesela :D
Örneğin ;

 Saat 21.55, tam 22.00 olmadan başlayamam



“Sınav yarın saat 2'de, ohoo sabah kalkar çalışırız ya!”





E haller böyle olunca da vize haftası gelip çattığında hiçbir şey bilmiyor oluruz ve daha çok strese gireriz...



Öğrencilerin klasik sınav sonrası bahanelerini de unutmamak lazım tabii :D

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Vizeler bitti bitmesine de ben diyeti sınavlar yüzünden tamamen bırakmış durumdayım. Yağlı yemekler mi dersiniz,çikolatalar kekler mi dersiniz, nescafeler mi dersiniz... Midem böyle zamanlarda çöplüğe döner. Bu vizeler bitince sona erer mi peki? Tabiki de hayır. Hatta bu bende daha kötüye gider. Sabaha kadar bilgisayar başında yemeye devam ederim-şuanda da olduğu gibi- Sizi bile yiyebilirim haha :D ~ Bu yazıyı yazarken de brownileri götürüyorum zaten ve saat sabah 06:13. Bugünde sabahladım...:D



                                                      ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


         Sınavlar bittiğine göre hepimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ve bol gezmeler tozmalar diliyorum :D


                      Böylece yazımın sonuna da gelmiş bulunuyorum.


      Artık ben de uyuyayım daha buluşacak arkadaşlarım, yapılacak alışverişim, izlenecek dizilerim var. 2-3 saat de olsa uyumak lazım :D    Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın~ :3





2 yorum:

sumaray dedi ki...

çok güzel bi betimlemeyle sınavın bitişini anlatmışsın bende tam vizeler bitti bloğuma vizelerle alakalı bir yazı düşünüyordum sendende az ilham almış olsam fena olmaz :D bu arada benim gibi kore fanı olman hoşuma gitti ^^

nurunpembepenceresi.blogspot.com.tr dedi ki...

Bloguma daha çok beklerim beğenmene çok sevindim blogunu kontrol edeceğim. Uzun bir ara sonra yeniden döndüm :)

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review