Bumerang - Yazarkafe

8 Şubat 2015 Pazar

~ MI.O - 미오 ~

zaman: 14:11




Merhabalar...
Tatilde zaman buldukça bloğumu boş bırakmamaya çalışıyorum. Bu yazımdaki konu önceki yazılarımın konusuna göre biraz daha farklı. Bu yazımda size Koreli 3 kişiden oluşan Korece şarkıları "cover"layan harika bir grubu tanıtacağım. Bu grup yakın zamanda da 1st Single Albumlerini çıkardılar. Bu bahsettiğim grubun adı "MI.O". Bu çocukların sesi bir harika~

            Onların herkesten farklı bir özelliği var. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi onlar maske takıyorlar. Anlayacağınız "gizemli çocuklar" :D Fakat bu fotoğraf albüm fotoğrafı. Albümden öncki videolarında farklı maske takıyorlardı. Grubun üyeleri 3 kişiden oluşuyor demiştim -üyeler:IRON MAN, CAPTAIN AMERICA, HULK- isimlerden de anlaşılacağı üzere maskeleri de bu isimlere uygun. :) Benim favorimi sorarsanız Captain America ~ 

           En iyisi onları cover videolarında görmek. ~

MIO-미오] AVENGERS (어벤져스) - 눈,코,입 (태양, 눈코입) COVER TAEYANG-"EYES, NOSE, LIPS"




Telefonumdan bazen orijinalinin yerine dinlerim bu coverı. Sizce de iyi değiller mi? *-*


[MIO-미오] AVENGERS(어벤져스) - 누난너무예뻐,Replay(SHINEE) COVER



 Böyle harika çocuklar neden yüzlerini saklar ki??? Fakat bu grubu ilk keşfettiğimde ilgimi çeken iki şey olmuştu.Sesleri ve kendilerini gizlemeleri. ~


[MIO-미오] AVENGERS (어벤져스) - 벚꽃엔딩 (버스커버스커) COVER


           Hepsinin sesi ayrı güzel ~
Yalnız sondaki video :'( :D 

   Orijinali;

버스커 버스커 (Busker Busker) - 벚꽃 엔딩









[MIO-미오] AVENGERS(어벤져스) - 한여름밤의 꿀 COVER




   Captain America bir insan nasıl bu kadar harika şarkı söyler denemeleri yapıyor *-* 







[MIO-미오] AVENGERS(어벤져스) - WINNER '공허해(EMPTY)' COVER



                           



İşte benim favori coverım ~ Çok da sevdiğim bir şarkıdır ^-^
Videoda Hulk ve Iron Man şarkıya kaptırdılar kendilerini her izlediğimde ben de gaza geliyorum :D Captain America hiç öyle mi? Uslu uslu şarkısını söylüyor çocuğum :D
(  Sondaki videoyu izlemeden geçmeyin... :D  )










Gelelim maskelerini değiştirdikleri albüm şarkısına.~ 


미오 MIO 1st Single Album "집을사야해(Feat. 백찬 of 에이트)" MV


                           


Bu şarkı hiç bıkmadan dinlediğim bir şarkı oldu. 

Captain America senin o ağzını burnunu yerim çocuk :D O nasıl ağız burun yapısıdır? O dişler nasıl güzeller öyle. ~ 
Burda Hulk ve Iron Man'in sesinin ne kadar harika olduğunu daha iyi farkettim. Özellikle de Hulk'ın. Hulk kendini sesinden önce el kol kareketleriyle hemen belli ediyor zaten tanımak hiç zor olmuyor :D





 [MIO-미오] Davichi(다비치) - 또운다또 COVER


Tekrar bir cover geldi ve yazımı hemen güncelleyerek cover videolarını ekledim. ^^



~~~~~~


Böyle harika yetenekli çocukları tanımanızı sağladığım için inanın çok mutluyum :D Bu şarkıları paylaşırken iki üç defa teker teker dinleyerek paylaşıyorum ve ben bu videoları izledikten sonra inanılmaz mutlu oluyorum. Yazıya başladığım mod ile bitirdiğim mod arasında baya bir fark var belki yazımda da belli olmuştur bilmiyorum :3


Umarım yazımı ve MI.O grubunu beğenmişsinizdir. 
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere... ^_^





3 yorum:

Saydam~ dedi ki...

Voah iyimiş.

Saydam~ dedi ki...

Paylaşımını ayaküstü gördüm. Hepsine bakmaya fırsatım yoktu. Sadece "한여름밤의 꿀" yazan şarkıyı indirip kapatmak zorunda kaldım. Tüm gün açıp dinledim. Sesleri beğendim. Güzeldi!

nurunpembepenceresi.blogspot.com.tr dedi ki...

Beğenmene sevindim. Umarım diğerlerine de göz atma fırsatın olur. Gerçekten çok dinledim ben de bu grubu ilk keşfettiğimde ^^

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review