Bumerang - Yazarkafe

8 Ekim 2014 Çarşamba

The Master's Sun | Nur'un penceresinden harika bir dizi...~

zaman: 03:51
          Blogumun ilk dizi postuyla geldim ki beeenn!! ^-^

           Sizlere gerek oyunculuğunu gerekse direk kendisini çok sevdiğim ( 3:D ) So Ji-Sub'un başrolünü oynamış olduğu The Master' Sun ile geldim :3

           Bu diziyi izlemekte çok geç kaldığım için kızıyorum kendime. Aslına bakarsanız çok fazla da dizi izleyebilen bir insan değilimdir. Bunun nedeni Amerikan dizileri,Kore dizileri ve tv programları ayrıca da anime izliyor olmam. E haliyle birini izlemem diğerinden vazgeçmem anlamına geliyor. Neyse gelelim dizimize... ^^

   
   

                                 Dizinin afişiyle açılışımızı yapalım...                                                       

İlk bölümü ne kadar korkunç gelse de sonraki bölümler daha iyi. İlk bölümde "bu ne be" falan olmuştum ilk bölümde her yer karanlık korku filmi gibi :D 
İlk bölümü izleyip de korkup da bırakmayı düşünmeyin. Bölümler ilerledikçe bağlanıyorsunuz merak hakim oluyor ve ardı ardına bölümler izliyorsunuz. Yani böyle bir diziden mahrum kalmayın :D



 Gelelim dizimizin konusuna...   


       Tae Gong Sil (Gong Hyo-Jin) yıllar önce bir kaza geçirmiş ve bu kazadan sonra hayaletleri görmeye başlamıştır. Siz de tahmin edersiniz ki hayaletleri görmek bir insanın hayatını alt üst edecek kadar berbat bir şeydir. Özellikle de bu dizide gördüğümüz hayaletler pek de cici hayaletler değil :D   Böyle ce Tae Gong-Sil kendini dış dünyadan soyutlamıştır. İnsanlar tarafından deli olarak görülen bir kadın olmuştur. Bu umutsuzluğun içinde bir umut bulur kendine. Bahsettiğimiz umut Kongdom alışveriş merkeziniz sahibi Joo Joong-Won ( So Jin Sub)'dur.    Joo Joong-Won'un hayatı para üzerine kurulmuştur yani her şeyi para olmuştur....

   

~ ~ ~ ~








İlk tanıştıkları sahnelerden gifler ile başlayalım :D








So Jin Sub'un "GOJO!" yani "DEFOL!" kesitleri ile başbaşa bırkayım şimdi de :D Bu diziden sonra günlük hayatımda kullanır oldum kelimeyi ve bu hareketi :D












 So Jin-Sub'un bu dizideki çeşit çeşit yüz ifadelerini çok seviyorum... :'3







Sürekli o pencerenin yanında durur ve yanda yeni açılacak olan avm'yi takip eder sevgili Joo Joong Won'umuz :D




 Bu giflere 3 yıldızımı veriyorum (***) haha :D














                               

                                               Araya bir tane üzücü gif getirdim :'( 

                                                          Gelelim çiftimize ~ 








                                         



-Ceviz, çok lüks anlar yaşıyorsun haha :D -











  

Biliyorsunuz genellikle bazı dizilerde dizinin simgesi olur kolye gibi... Bu dizimizde de çok güzel bir kolyemiz var. Güzel diyorum ama ben bu diziyi izlemeden önce k-drama eşyaları arasında bu kolyeyi görürdüm hep bu kolyeyi kim alıyor ya çok çirkin derdim şimdi unutun o lafımı bu diziyi izledikten sonra şiddetle " o kolyeyi almalıyımmağağa!!" dedim ve hala diyorum. Çünkü henüz alamadım. :D Bunlar hep üşengeçlikten efennim :'3 


                                       Uzun lafın kısası size Tae-yang yani güneş kolyesini giflerle tanıtayım;

    








             Dizide bir çiftimiz daha var. Ben bu çifte bayılıyorum. Hatta bu çifte ayrı bir dizi yapsınlar :D













                                                Ekstra hayaletli gifler geldiii :D










              Dizide ayrıca fanı olduğum grup olan INFINITE grubundan L (MyungSoo),  Joo Joong-Won'un gençliğini oynuyor.               

               Bu dizide oyunculuğunu çok beğendim.~♥  :3







                                     *Yeni yazılarımda görüşmek üzere... ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review