Bumerang - Yazarkafe

10 Eylül 2014 Çarşamba

Sevin bu grubu; TOPP DOGG *-*

zaman: 08:40




Evet efendiimmm yine karşınızdayımm.. Öhöömm öhööömmm...
 Abartılı girişimizi yaptıktan sonra gelelim konumuza. Konumuz iyi kide keşfetmişim dediğim ve hayranı olmak istediğim bir grup olan TOPP DOGG. Nasıl mı keşfettim? K-WORLD Dergisi ilk sayısında TOPPDOGG ile röportaj yapmışlardı. Eee Güney Koreli bir grupla yapılmış röportaj üstelik Türk hayranlarından bahsediyorlar okumamak olmaz dedim hemen okudum.Hemen dediğime bakmayın grup üyeleri bir hayli çok oku oku bitmez yani :D Güney Kore hayranları tabi ki biliyordur bu dergimizi. Bilmeyenler için söyleyeyim K-WORLD Dergisi Güney Kore fanlarına hitaben çıkarılan kaliteli bir dergidir :3

 Eveett.. Şimdi grubumuzu tanıtayım sizlere... TOPP DOGG 13 kişiden oluşan bir gruptur. Şirketleri Brand New Stardom. Fanlarına verdikleri isim de ToppClass. ( Ben de ToppClass olmak için çabalayan masum girl :'3 ) Müzik türleri K-Hiphop, electropop, electro house, dance-popAktif . ( İşte bu müzikleri beni, benden alıyor O_O )


 Vee.. Gelelim üye tanıtımlarına... Hem kendim hem de sizin için bir kolaylık yapıp tanıtım için bir video paylaşacağım sizlerle :D Bırakalım onlar anlatsın kendileri~ Hadi izleyelim ^-^



Şimdi birbirinden çok sevdiğim müzik kliplerini izleyelim beraber. Sırayla sevdiklerimi paylaşacağım ^-^

                                TOPP DOGG-ANNIE

     Harika bir mv getirdim sizlere :'3 İşte bu Mv harikanın ötesinde, müzik klip sizi içine çekiyor. Çok hareketli ve güzel bir mv olmuş. Tişörtlerinin üzerinde isimlerinin yazılı olması grubu tanımak isteyenler için çok iyi olmuş değerlendirin bunu haha :D
      B-Joo ve Atom biliyorsunuz biaslarım ( bilmiyorsanız da öğrenmiş oldunuz :D ) :3 Hele de ATOM'un saçlar gözlük harika bir tarzı var *-*

      TOPPDOGG iyidir iyi :D 

TOPP DOGG-FOLLOW ME


İşte benim favorim. İlk izlediğimde çok çok çok sevmiştim ve defalarca izledim replay tuşunu çökerttim o derece :D
Etkisi altına alıyor büyülüyor resmen. İçimde dürtüler oluyor psikopata bağlıyorum haha :D
Böyle tarzları gerçekten çok seviyorum. Psikopat,serseri ayrıca havalı...




TOPP DOGG-OPEN THE DOOR



                                       
      
     Bu şarkılarını çok seviyorum hele de mv ye bayılıyorum. Tarzları çok güzel öncelikle.
                                               Fazlasıyla harikalar değil mi?~



                  TOPP DOGG-TOPDOG


  Burada müzik tarzı,klipleri vs. çok ilginç. Gerçekten çok beğendim.
Ti O Dabıl Pi Ti O Dabıl Ci TOPPDOGG haha :D
(T-O Double P, T-O Double G TOPPDOGG)
~
B-Joo'un saçları hele kıvır kıvır :D Bir de gözlüklerine aşık olduğum adam HoJoon var tabi 8|
                 


                   TOPP DOGG-ARARIO

Aslında ilk izlediğimde bu ne ya deyip kapatmıştım ama şimdi niye sevmemişim diye düşünüyorum. :D  Bakalım siz beğenecek misiniz ^^

               TOPP DOGG-CIGARETTE

   Ekstra tatlı mı tatlı videolarda getirdim size :'3


Karşınızda B-Joo~ 
  Bu çocuk şebek ya o kadar tatlı ki size anlatamam. Gelin beraber görelim o halde :D B-Joomuzun kaleyle imtihanı :D





                                               ~~

P-Goon'un çok güldüğüm bir videosunu paylaşacağım sizlerle :D





~~ 

Şimdi size HANSOL&ATOM çiftinin videolarını göstereceğim. Çift diyorum çünkü benim için cidden öyleler. Çok seviyorum bu çifti :D 












6 yorum:

gizem dedi ki...

Videolar ve yazın harika. ellerine sağlık :)

nurunpembepenceresi.blogspot.com.tr dedi ki...

güzel yorumun için teşekkürler keyifli okumalar :)

Adsız dedi ki...

Harika Ya.! Birgün Bu Çocukların Fanı Olup. Nurrr Bunlarıı Banaaa Getirrr.! Konserlerinee Gitmekkk İstiyorummmm!! Diyee Başının Etini Yersem Banaa Kızmaa Kkkk :)

nurunpembepenceresi.blogspot.com.tr dedi ki...

Ah~ keşke gelselerde konserlerine beraber gitseekk :333

KADRİYE ARİFE :) dedi ki...

Videolar süper yazılarda harika. ellerine sağlık :)

nurunpembepenceresi.blogspot.com.tr dedi ki...

Teşekkür ederim ^-^

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review